انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد

انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد

انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد

انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد

انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد

این وبلاگ پایگاهی ست جهت انتشار اخبار انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد ، انعکاس مسائل زیست محیطی و همچنین ارتباط با اعضاء انجمن و فعالان مدنی و زیست محیطی.
https://telegram.me/anjomanmohitzist

طبقه بندی موضوعی

 مسئولان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان شاهین دژ صبح امروز در نشست با فرماندار دغدغه‌ها و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهین دژ:مسئولان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان شاهین دژ صبح امروز در نشست با فرماندار دغدغه‌ها و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.

در این نشست که نخستین جلسه هم‌اندیشی فرماندار جدید با مسئولان سمن‌ها بود، هر کدام از مسئولین سازمان‌های مردم نهاد ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست فرماندار را از جنس سمن‌ها دانسته و نسبت به رفع مشکلات موجود ابراز امیدواری کردند.

فرماندارشهرستان شاهین دژ در این جلسه با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر تقویت و گسترش کمی و کیفی تشکلهای مدنی ، بر نقش موثر سازمانهای مردم نهاد در حل بسیاری از مشکلات در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی ، ... تاکید و رفع موانع موجود و تعامل سازنده دراین زمینه را خواستار شدند .
وی در ادامه اظهار داشت: دولت تدبیر وامید بستر ساز توسعه وگسترش نهادهای مدنی در جامعه می باشد زیرا معتقدیم که توسعه کشور نیازمند متشکل شدن جامعه در قالب گروههای اجتماعی وسیاسی می باشد در سایه تقویت ونهادینه شدن این نهادها دولت ها نیز پاسخگوی اعمال خود خواهند بود.
فرماندار افزود: همه دستگاههای اجرایی موظفند ضمن ایجاد بسترهای مناسب جهت کمک به ایجاد نهادهای مدنی بایستی تعامل سازنده ای با این گروهها داشته باشند که مطمئناً همکاری با این نهاد ها بخش بزرگی از مشکلات مردم را در تمامی حوزه های اقتصادی,سیاسی و .... کاهش خواهد داد.

فرماندار شاهین دژ ابراز داشت: توسعه هر کشوری مدیون عقل وخرد مندی واستفاده از عقل وخرد جمعی است ولازمه استفاده از خرد جمعی ایجاد تشکل ها در حوزه های مختلف می باشد وبشریت بعد از گسترش جوامع برای توسعه کشورها دست به ایجاد نهادهای مدنی زد که نقش واسطه میان دولت ومردم را عمل می کنند.

درادامه اعضای حاضر در جلسه نظرات خود راپیرامون مسائل و مشکلات تشکل های مدنی وسمن ها ،مشکلات ثبت ،ایجاد وحدت  درتشکل ها  ، صدور مجوز  ، تداوم  جلسات  ، استفاد از ظرفیتهای تشکلهای مدنی در شهرستان، تسریع درحل مشکلات مربوط به سمن ها و نبود مکان مناسبی برای فعالیت این نهادها در شهرستان و .. را بیان نمودند .

  • کمسیون آموزش واحد سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی