انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد

انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد

انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد

انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد

انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد

این وبلاگ پایگاهی ست جهت انتشار اخبار انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد ، انعکاس مسائل زیست محیطی و همچنین ارتباط با اعضاء انجمن و فعالان مدنی و زیست محیطی.
https://telegram.me/anjomanmohitzist

طبقه بندی موضوعی

گزارش فعالیت های روز درختکاری

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۴۳ ب.ظ

کاشت 300 اصله نهال توسط انجمن حمایت و توسعه محیط زیست محمودآباد. صبح امروز 15 اسفند روز درختکاری همایش پیاده روی همگانی و غرس نهال توسط انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد و شهرداری شهر برگزار گردید که با استقبال بی نظیر مردم و مسئولین شهرستانی نیز مواجه گشت.


در طول این مراسم که به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی برگزار شده بود 300 اصله نهال بید مجنون در زمین های ساحلی این شهر (حاشیه زرینه رود,قوپی) توسط اعضائ انجمن و شهروندان برای اولین بار در این شهرغرس شد. در ادامه مراسم نیز بروشورهای آموزشی ,ترویجی در خصوص اهمیت موضوع درخت و درختکاری بین شرکت کنندگان پخش گردید.
لازم به ذکر است که تمامی نهال های غرص شده پلاک کوبی شده و هر نهال به نام شخص غرص کننده ثبت خواهد شد همچنین به رسم سپاس و یادبود از شهدای گرانقدر این شهر مکانی مشخص از این نهالستان به نام یادمان شهدا نامگذاری گشت.
از تمامی اعضاء انجمن و شهروندان نازنینی که با قدم های سبزشان دعوت ما را پزیرا شده و نهالی برای پاکی،سرسبزی و آینده شهرمان نشاندند بی نهایت سپاس گذاریم.

  • کمسیون آموزش واحد سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی