انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد

انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد

انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد

انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد

انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد

این وبلاگ پایگاهی ست جهت انتشار اخبار انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد ، انعکاس مسائل زیست محیطی و همچنین ارتباط با اعضاء انجمن و فعالان مدنی و زیست محیطی.
https://telegram.me/anjomanmohitzist

طبقه بندی موضوعی

گزارشی از مراسم افتتاح انجمن

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۹ ب.ظ

طی مراسمی در شهر محمودآباد با حضور مردم،فعالان زیست محیطی و مسئولین شهرستان، انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نمود.   

در مراسم صبح امروز که به میزبانی انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد باحضور مردم ،فعالان زیست محیطی و مسئولین شهرستان برگزار گردید فعالیت رسمی انجمن با افتتاح دفتر آن در راستای اهداف زیست محیطی  آغاز شد.

در طول این مراسم، معظم عضو شورای شهر محمودآباد به نمایندگی از مردم  شهر محمودآباد ،فرماندار شهرستان شاهیندژ به عنوان نهاد ناظر بر تشکلها، دامن افشان دبیر انجمن ،پروینی مسئول کارگروه حقوقی انجمن و همچنین چمنی رئیس اداره محیط زیست شهرستان  مطالبی در راستای سازمانهای مردم نهاد و محیط زیست ایراد نمودند.

  دکترعباسی فرماندار شهرستان شاهیندژ ضمن تقدیر و تشکر از اعضای انجمن، با تاکید بر نقش سازمانهای مردم نهاد؛مشارکتهای مردمی را در اداره امور کشوری و بخصوص حل مسائل ومشکلات زیست محیطی امری مهم تلقی نموده و اضهار داشتند:امروزه نقش و اهمیت سازمانهای مردم نهاد در جوامع مختلف بیش از پیش بوده و این گونه سازمانها با توجه به ماهیت مردمی خود خواهند توانست نقش مهمی را در حل مسائل اجتماعی به ویژه مسائل زیست محیطی ایفا کنند.ایشان همچنین آمادگی فرمانداری را در خصوص  رسیدگی به صدور پروانه فعالیت برای سمن ها اعلام داشته و بر ضرورت افزایش کمیت تشکلهای مردمی در سطح شهرستان و ارتقای سطح کیفیت تشکلهای موجود تاکید نمودند.  در ادامه  دامن افشان دبیر انجمن مطالبی را در خصوص دلایل تشیکل این انجمن و اهداف آن و همچنین سخنانی در خصوص سازمانهای مردم نهاد ارائه داد. به  گفته  وی انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد در راستای تحقق اصل 50 قانون اساسی و کنوانسیون بین المللی ریو معروف  به دستور کار 21 تاسیس و با اهداف زیست محیطی در سطح شهرستان ؛آغاز به فعالیت نموده، دامن افشان دبیر انجمن حمایت و توسعه محیط زیست شهر محمودآباد همچنین به ماده 14 بند «ه» و «د» آیین نامه اجرایی سازمانهای مردم نهاد که در خصوص حمایت بخش دولتی از سازمانهای غیر دولتی میباشد  اشاره کرده و  خواستار اجرا کردن این دو بند از ماده ی فوق توسط مسئولین شهرستان شد . پروینی مسئول کارگروه حقوقی انجمن نیز در سخنان خود گزارشی از عملکرد انجمن،برنامه های در حال اجرا و برنامه های تدوین شده انجمن ارائه داده  و به  معرفی فعالیت ها و طرح های آتی انجمن پرداخت. و در پایان چمنی رئیس اداره محیط زیست شهرستان مطالبی در خصوص مشکلات زیست محیطی شهرستان و ظرفیت های موجود در این حوضه  ارائه نمودند.


  • کمسیون آموزش واحد سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی